کابین عقب وانت | اتاق عقب وانت

تازه‌های دنیای وانت‌بار: معرفی طرح مفهومی کروزهای هیوندای سانتا کروز

هیوندای ساتتاکروز

در حال حاضر چشم‌انداز روشنی در پیش‌روی دنیای وانت باری وجود دارد، از جمله برنامه‌ی معرفی مجدد فورد رنجر در آمریکا برای سال ۲۰۱۹ و همچنین معارفه‌ی جیپ گلادیاتور در سال ۲۰۲۰٫
برای آن دسته که سرسختانه به دنبال تنوع در دنیای وانت پیکاپ هستند، این هفته خبرهای خوشی از جایی که شاید هرگز انتظارش را نداشتند به گوش رسید: Hyundai در حال طراحی و ساخت وانت پیکاپ شاسی‌بلند crossover جمع و جور Santacruz خود است.
احتمالاً شما سانتاکروز را به عنوان یکی از طرح‌های برجسته در نمایشگاه دیتروید ۲۰۱۵ به یاد دارید. این خودروسازِ اهل کره جنوبی، تصمیم گرفته است تا با Honda Ridgeline و در نهایت تلفیق یک شاسی بلند خانوادگی با وانت پیکاپ، به بازار رقابت قدم بگذارد. بنابراین انتظار می‌رود تا این طرح مفهومی در مدل‌های سال ۲۰۲۱ و یا ۲۰۲۲ به حقیقت پیوسته و به بازار عرضه شود. در حال حاضر جزییاتی از این پروژه به بیرون درز کرده است، بطور مثال می‌دانیم که واحد Montgomery, Ala., در حال تولید آن است. اما برای یافتن پاسخ پرسش‌هایی نظیر: توان این اتومبیل چقدر است؟ چه قدرت کششی خواهد داشت؟ طراحی داخل کابین آن به چه صورت است؟ و سوالات دیگر همچنان باید منتظر بمانیم.

دیدگاه‌ها ۰